# کد مقاله عنوان مقاله نویسندگان وضعیت
1 1080-CNF (R1) آموزه‌های اخلاقی در کتاب «شرح زندگانی من» زهره احمدی پور اناری، موسی غنچه پور، مینا رهجو گیتری مقاله پذیرفته شده است
2 1095-CNF آموزه های تربیتی در اشعار نادر نادرپور لیلا ولیان مقاله پذیرفته شده است
3 1110-CNF (R1) آموزه های تربیتی در سیره وزرا و اصحاب قلم در مثنوی معنوی محمد مهدی پورغلامعلی مقاله پذیرفته شده است
4 1104-CNF (R1) اموزه‌های تربیتی در شاهنامه فردوسی با تیکه بر داستان سیاوش هانیه قاسم زاده ماهانی مقاله پذیرفته شده است
5 1090-CNF (R1) انتقاد از ریاکاری در اشعار سیف فرغانی شکوفه دارابی مقاله پذیرفته شده است
6 1018-CNF (R3) بازیابی آموزه های تربیتی در أشعار عربی جهان گشای جوینی حیدر محلاتی مقاله پذیرفته شده است
7 1112-CNF (R2) بایدها و نبایدهای اخلاقی در دیوان صائب تبریزی رضا اسفندیارپور، نیلوفر امینی مقاله پذیرفته شده است
8 1005-CNF بررسی تأثیرآموزش مبتنی بر تربیت هنری بر هویت فرهنگی دانشجویان(مطالعه موردی آموزش داستانهای شاهنامه) مرضیه کهنوجی، زهرا سید یزدی مقاله پذیرفته شده است
9 1096-CNF بررسی تجلی مضامین تفکر انتقادی ‌ در ادبیات کودک ایران نعیمه شفیعی اپورواری، جواد فرزانفر، مراد یاری دهنوی مقاله پذیرفته شده است
10 1100-CNF (R1) بررسی تطبیقی افکار و اندیشه های تعلیمی و تربیتی سعدی با شاعران دوره سامانی حدیث نجم الدینی مقاله پذیرفته شده است
11 1091-CNF (R2) بررسی تطبیقی تربیت دینی در نهج‌البلاغه و گلستان زهرا سید یزدی، مرضیه کهنوجی، صدیقه یاوری مقاله پذیرفته شده است
12 1075-CNF (R1) بررسی جایگاه مؤلفه‌های فرهنگی در اشعار مولانا سید علیرضا قاسمی، مهدی سالار صادقی، حبیب حاجی پور مقاله پذیرفته شده است
13 1109-CNF (R2) بررسی مؤلفه‌های خردورزی از نظر قرآن کریم در محتوای درسی کتاب فارسی هفتم حکیمه دانشور، نعیم خالصی مقاله پذیرفته شده است
14 1040-CNF (R1) بررسی مضامین تعلیمی و اندرزی در مثنوی راحه الانسان ابومحمد بدیع بلخی فهیمه خجسته بکتاش مقاله پذیرفته شده است
15 1004-CNF (R1) تاثیر قرآن و احادیث بر آموزه های تربیتی گلستان سعدی حلیمه غفاری مقاله پذیرفته شده است
16 1103-CNF (R1) تبیین مدارا در شعر و ادب فارسی و دلالت های تربیتی آن با تاکید بر آثار ناصرخسرو، مولانا، سعدی و حافظ محمدصادق محسنی تاج آبادی، مسعود اخلاقی بناری مقاله پذیرفته شده است
17 1113-CNF (R3) تبیین و بررسی جایگاه و نقش ادبیات در نظام آموزشی مجتبی پورکریمی هاوشکی مقاله پذیرفته شده است
18 1097-CNF (R2) تجلی آموزه ‏های تربیتی در شاهنامه فردوسی زهرا ایرانمنش مقاله پذیرفته شده است
19 1003-CNF (R1) تحلیل داستان " اسکندر و شبان دانا" اقبالنامه نظامی گنجوی بر اساس نظریه روانکاوی فروید سید محمد مهدی هاشمی راد مقاله پذیرفته شده است
20 1089-CNF (R1) تربیت عرفانی از دیدگاه حافظ رضوان محمدی بازرگانی مقاله پذیرفته شده است
21 1088-CNF (R3) تطبیق آموزه‌های تربیتی باب هفتم گلستان سعدی با نظریات صاحب نظران امروزی زهره طهماسبی آبدر، فاطمه غلامی گزستان مقاله پذیرفته شده است
22 1021-CNF (R2) توصیف و تحلیل دلالت‌های تربیت عرفانی رساله منطق الطیر عطار سید حسن هاشمی، بابک شمشیری مقاله پذیرفته شده است
23 1085-CNF (R1) درون‌گرایی از منظر اسلام با رهیافتی روانشناختی و با تاکید بر ابیات مثنوی مولوی محمدصادق امیری فر مقاله پذیرفته شده است
24 1111-CNF (R1) رذایل اخلاقی در سیره علما(صوفیان، فقها، مشایخ و زاهدان) در مثنوی محمد مهدی پورغلامعلی مقاله پذیرفته شده است
25 1036-CNF (R1) صلح در متون و شعر شاعران کلاسیک و معاصر ایران حشمت اله کوشکی، اسما پورتوکلی مقاله پذیرفته شده است
26 1081-CNF (R1) عوامل شادی‌بخش در غزل‌های حافظ با استناد به منابع دینی و روان‌شناسی منیره کریمی، زهره احمدی پور مقاله پذیرفته شده است
27 1025-CNF (R2) کمترین تحریری از یک آرزو (نیازهای پایه‌ایِ زندگی و نیازهایِ خوشبختی در نگاهِ هشت شاعرِ پارسی‌گو) محسن پورمختار مقاله پذیرفته شده است
28 1082-CNF (R1) مبانی تربیت عقلانی از منظر سعدی فاطمه ایرانمنش، سید حمیدرضا علوی مقاله پذیرفته شده است
29 1016-CNF (R2) مردم گرایی و انسان دوستی شیخ ابوالحسن خرقانی محمد یاوری مقاله پذیرفته شده است
30 1083-CNF (R1) معرفت شناسی تربیتی سعدی فاطمه ایرانمنش، سید حمیدرضا علوی مقاله پذیرفته شده است
31 1093-CNF مفاهیم اخلاقی تلمیحات پیامبران در دیوان صائب تبریزی مریم جعفرزاده مقاله پذیرفته شده است
32 1076-CNF (R1) نقش گلستان سعدی در تعلیم و تربیت کودکان محمد مصطفی رسالت پناهی، میترا یوسفی چرمهینی مقاله پذیرفته شده است
33 1101-CNF (R2) نگاه مردم دوستانه نیما یاسر شمس الدینی لری، عبدالله شیخ حسینی مقاله پذیرفته شده است
34 1086-CNF (R1) نگاهی انتقادی به تاکید کتب درسی فارسی دورة متوسطة دوم بر جنبه تعلیمی ادبیات فاطمه جعفری کمانگر، مهدیه نیازمند مقاله پذیرفته شده است